Menu

Search

Support - Webia


Sådan registrere du timer


Administrator
Tidsrestering

 Når du skalregistrer timer skal du ind på "Registrere tid" under "aTid"

 

 Her får du et hurtigt oversigt over de timer du har registreret indtil videre.

  1. Her vælger du hvilket projekt/order du registere timer på.
  2. Her tjekker du ind for at begynde at registere timer.
  3. Her kan du se nogen statiker om dine timer indtil videre.

 

Der er to måder du kan regsitere timer på.

I den første tjekker du ind når du starter dit arbejde og lader den selv tælle op, der efter tjekker du ud når du er færdig.

OBS: Siden skal være åben i din browser når den tæller tid.

  1. Antal timer og minutter.
  2. Datoen du registere på.
  3. Extra notat, fx en status eller kort om hvad du har lavet.
  4. Time typen du registere som, hvis du er i tvivl hvilken du skal bruge, spørg evt din overordnet.
  5. Kunden du arbejder for.
  6. Projekt/order du registere timer på.

 

Den anden måde du kan registere din tid på er ved at tjekke ind når du ønsker at registere timerene og slev skrive de timer du har brugt, derefter tjek ud.

  1. Du kan selv skrive timer her.
  2. Når du trykker på "Antal timer" kommer der en lille gul popup frem hvor du har nogen muligheder for at vælge timer.
  3. Tjek ud når du er færdig.

 

Nu har vi registeret 2,5 time og vi kan se dem i vores oversigt.

 

 


On a scale of 1-5, please rate the helpfulness of this article


Not Helpful
Very Helpful
Optionally provide private feedback to help us improve this article...

Thank you for your feedback!


Still have questions - Submit a new ticket
Details
Last Modified: 5 Years Ago
Last Modified By: Administrator
Type: HOWTO
Article not rated yet.
Article has been viewed 153 times.
Options